fredag 28. august 2009

Den store daffedagen :)



idag har jeg sovet lenge, sittet foran pc og sett filmer, vært i butikken og sittet foran pc igjen. planen i går når jeg la meg var kjempe fin den. jeg skulle stå opp tidlig, på med treningsutstyr og ut og JOGGE, så innstilt var jeg at jeg skulle jogge uansett vær og vind. men hva tror dere skjer med kroppen klokken 11.00 om morningen? joooda, den vil bare være slapp den og ikke særlig samarbeidsvillig for å si det sånn... dumme late kroppen.. tror vi må starte slow.. en gå tur først :) men jeg har fått utrettet noe bra i dag, nemlig bakt banan/sjokolade muffins, og fy søren så gode de ble.. her er både før og etter bilde.... så hvis noen har lyst på oppskrift er det bare å si fra!! god helg alle sammen!!!
Klem fra Elisabeth

5 kommentarer:

  1. Oi, de så gode ut!!
    Nå er jeg ikke veldig begeistret for banan, men det går vel ann å erstatte det med en annen smak antar jeg??

    SvarSlett
  2. de ble kjempe gode :) gå inn på detsoteliv.no der er det 41 muffinsoppskrifter.. nam nam mange å velge mellom !!

    SvarSlett
  3. Du vet vel at jeg er best på 1-2-3 kaker og muffins, gjør du ikke?? hehe...

    SvarSlett
  4. sant sant!! men kan lønne seg å prøve 1-2-3-4-5-6-7-8 oxo spennende, når man har laget sjøl fra bunn. går jo kjeeempe fort å lage da!he he :) veldig bra side iallefall med gode oppskrifter :)

    SvarSlett
  5. Skal sjekke den ut jeg:)
    Jeg er jo egentlig glad i å bake, men føler det tar mye tid, og ikke minst mye plass hvis jeg skal gjøre det på den ordentlige måten..

    SvarSlett