torsdag 27. august 2009

Hvem er vi??

Kanskje lurt i informere om hvem vi er, og hvorfor vi gjør dette??
Vi er en jentegjeng fordelt utover land og strand, som har kjent hverandre i mange år. Noen allerede fra barnehagen, andre kom inn i gjengen på videregående. Det som kanskje er litt unikt for denne jentegjengen, er vel at vi alle driver med forskjellige ting, lever veldig forskjellige liv på mange måter, men har det ustyrtelig morro når vi først møtes. eller hva? Dette er ihvertfall min oppfatning av gjengen, som siste tilskudd tør jeg påstå. Det er mye og mange historier på godt og vondt som følger oss. Det som kanskje kunne vært en svakhet, som kunne splittet oss og skapt avstand, er kanskje nettopp det som holder oss samlet ennå, etter alle disse årene.
Dere får korrigere meg hvis jeg tar helt feil her jenter, men dette er min oppfatning av det hele:)
Så hvem er vi egentlig? Nå vet jeg ikke hvem av dere som har lyst til å bidra på denne bloggen, foreløpig er det bare Elisabeth og jeg som har skrevet noe her..
Men en liten presentasjonsrunde ettersom man skriver noen ord her er kanskje lurt?
Hilsen Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar