mandag 24. august 2009

Ja, da var vi igang da:)

Jeg trodde jo ALDRI at noen skulle ta forslaget mitt seriøst, men tror jo at dette kan være en fin måte å holde hverandre oppdatert på hva som skjer i hverdagen vår når vi ikke ser så mye til hverandre i perioder, siden man av og til har nok med seg og sitt og sine:)

Klokka har nå passert midnatt, og jeg har nesten akkurat kommet meg hjem etter en laaang gåtur, så jeg liker å kalle meg småsporty, hehe:) Imorgen skal jeg bruke hele dagen på møter, og det har jeg forsåvidt gjort i hele dag og, så greit å føle at man ikke bare har sittet pal på rompa.
Hele helgen har jeg lekt med Elisabeth, og det er som alltid kjempekoselig, men det tar på ja. Fredag var vi på Flasken med Runa, og lørdag kom Ida Sophie en tur også hjem her til meg. Vi skravla og kosa oss masse, og det skal ikke stikkes under en stol at det ble litt alkohyler fortært...Merker at jeg ikke er like god på festinga som jeg engang var, og det er kanskje like greit, eller hva jenter?? hehe.. Uff assa..
Snakket med Nicole på søndag, og det ser ut til at hun kommer hjem allerede helgen 5. og 6. september:)

Det var vel alt jeg hadde på hjertet sånn på tampen av dagen. Avslutter med ett gammelt bilde av noen av oss jeg(brings back memories)

Nattinatt snupper:)

Klemmer fra Silje

3 kommentarer:

  1. syns vi burde få til et vennebilde til neste gang :) lissom et nytt et he he
    hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  2. Ja, det begynner å bli noen år siden kan du si.. Også mangler vi Nicole på det bildet også..

    SvarSlett
  3. ;o) Enig i nytt venne bildet!! Det hadde vært hyggelig* ida

    SvarSlett