fredag 28. august 2009

Oh herlige fredag??!!

Jeg liker ukeslutt jeg.
Selvom jeg jobber turnus, så liker jeg fredager:)
De markerer at den mest hektiske delen av uka er over, og helgen står for tur.
Jeg jobber mye i helgene, strengt tatt så jobber jeg vel flere helger enn jeg har dem fri. Men det gjør faktisk ikke så mye. Dette er jeg jo vant med. Jeg må si jeg egentlig trives med det og til tider, spesielt etter at jeg begynte å jobbe på BT i helgene, og ikke bare på NT.
Forandring var det jeg trengte, og det er så deilig å være litt fersk og ny i noe, føle seg litt usikker, ikke vite det meste om alt som skal gjøres eller ikke gjøres. I en alder av 27, så var det nok også en nødvendighet for meg å prøve noe nytt, innimellom. Noen reiser jorden rundt, flytter til en annen by, ett annet kontinent. Jeg er ikke så eventyrlysten, synes en uke ferie hjemmefra er mer enn nok av gangen, men jeg trengte bare litt forandring i hverdagen for å ha det bra med megselv, både privat og på jobb.
Noen spør meg hvordan jeg orker og greier å bo på Nesodden, at jeg må jo bli lei??
-Jovisst blir jeg det og, men det er da ganske så vanlig i perioder.
Jeg er nok en tilhenger av det vante og kjente, og for dere med masse eventyrlyst så er det nok vanskelig å forstå. Takk gud for at vi alle er forskjellige!

Så ikveld skal jeg jobbe på NT, og imorgen tiiiidlig skal jeg jobbe på BT. En helt kurant helg for min del, har jo tross alt fri søndag:)

Ellers vil jeg benytte anledningen til å gratulere Anette og Bjørn Tore med lille Betina som kom til verden tidligere i uka.

Og så krysser jeg det som krysses kan for at Sunna gjorde det bra på eksamen idag!

God helg alle sammen!
Glade i dere snuppelurene!

Klemmer fra SiljeBildet er tatt helt ut av sammenheng,men jeg savner varme sommerkvelder!!!!

1 kommentar:

  1. huff, blir nok et helt år til neste varme lange sommerkveld.. kanskje er vi heldige og får badet et par ganger til før høsten virkelig settes inn:) jeg er eventyrlysten så det HOLDER, men jeg forstår deg godt likevel, kanskje fordi jeg også kjenner deg he he
    klem Elisabeth

    SvarSlett