mandag 31. august 2009

Ukeslutt og Ukestart!

Da var det mandag igjen da. Ute er det høstvær, det regner og er surt.
Våknet av at naboen sprengte rett utenfor vinduet mitt kl.09 idag. Oh joy!
Nå sitter jeg her, med tv'n på, pc'n i fanget og kaffekoppen og kanna innen rekkevidde.
Har fri idag, skal bare på ett møte, resten av dagen blir daffete tror jeg. Litt lite tiltak i kroppen, skylder på været altså..
På lørdagskvelden var jeg i bursdag for en kollega av meg, og utpå kvelden fant vi ut at vi skulle gå å bade, det ble nok årets siste bad i sjøen gitt, for det var KALDT!
Ellers er jeg i tenkeboksen om dagen, blir det noe av, skal jeg såklart fortelle dere det her, og holde oppdateringer underveis. Er bare litt skummelt:s
Må vel kanskje bli litt flinkere til å ta noen bilder, har jo bare gamle bilder på pc'n, og greit med noen nye, freshe bilder som passer inn i hverdagen og det jeg forteller om her på bloggen, eller hva?
Denne uka skal jeg jobbe, en hel del. Ellers så skjer det ikke stort, tror jeg. Skulle egentlig i ett 30års lag i helgen, men jeg er nødt for å jobbe da og, siden jeg byttet vekk helgen min når Elisabeth var her på besøk.
Jaja, det er sånn det er, får ikke vært med på alt bestandig.
Kanskje jeg skal være flink å sette meg som mål å gå en lang tur hver dag denne uka? Uansett vær og vind?

Ha en strålende mandag snupper!

Klem fra Silje

1 kommentar:

  1. spennende spennende!!! hva slags tenkebox. oppgradering på jobb eller??? jeg blir jo lissom aaaldri nysgjerrig da når noen skriver sånn... fortell med en gang!!!
    enig med det høst greiene assa. i dag piskregna det når jeg skulle til jobb. fullt utstyrt med regnjakke, regnbukse og gummistøvler kom jeg syklende ned på hvaltorvet he he litt av et syn... men var tørr når jeg kom til jobb da!!!

    SvarSlett