torsdag 24. september 2009


Ja ja jentutter;o) Life goes on på Berger oxo!
Nå øyner vi en høstferie vi som holder til i skolen. Ikke at jeg er så veldig sliten akkurat, går på aktivsykemelding pga. senebetennelse.. Utrooolig kjiiipt, menmen* kunne vært mye verre, hehe!
Så nå har jeg jo fått prøvd meg som en slags sekretær på Nesodden VGS. Komisk -
Nesodden Videregående skole* Vær så good ;o) Morro

Ellers så prøver Rune & jg å få sving i låtene så vi kommer oss ut for å holde konserter! Og lykken smiler igjen for Sara har jo som vi vet flyttet til Oslo*& har veldig lyst & prøve seg som pianisten i det kommende bandet vårt * The Kazoos!! Så nå skal det bli Hæla i taket med Rompa i Sving!!

Glæææææda mæ;o)
*
Ida

3 kommentarer:

  1. Håper du blir bra i armene dine igjen snart, så du kan spille masse fin musikk og jobbe med det som egentlig er jobben din!
    Kanskje vi sees på skolen etter høstferien, jeg er der på tirsdager fra 10-14:)
    Klemklem Silje

    SvarSlett
  2. Tirsdager passer jo bra for da er jeg på jobb!!
    ida

    SvarSlett
  3. blir sikkert kjempe deilig med høstferie!! :) det er vel nå det?
    gleder meg til å høre nye sanger og god musikk fra dere!!!skal dere ha noen konserter i nærmeste fremtid?? bare å invitere å jeg skal prøve åkomme :) ;)
    sola stråler og varmer i dag, utrolig godt!!
    klem

    SvarSlett