mandag 21. september 2009

Så glad, så glad, SÅ GLAD!!!

Oioioi!! Fikk akkurat en sms om at jeg har kommet inn på skolen!! Begynner allerede imorgen, varer i ett år, 1 dag i uka, 4timer! Så i juni neste år kan jeg kalle meg Helsefagarbeider. Fikk litt kikk nå ja!
Litt redd, litt nervøs, tonnevis med prestasjonsangst, litt lettelse over at det kanskje blir noe av meg også! En hel haug med følelser ute å går kjenner jeg:)
Måtte bare dele dette med dere snupper!
Ha en strålende mandag, og husk å se på Nrk puls ikveld 19:30, da er det et program om en gammel dame som bor på Nesoddtunet som reiser nordover til sine røtter. Tror de har kalt det "Liv Saras siste reise".
Klem fra Silje

2 kommentarer:

  1. Grattis!!!
    dette var morro Silje.. kjempe gøy at du kom inn, tenk at du skal studere, så spennende!!! være flink jente og gjøre leksene dine he he. du kan vel alt fra før egentlig du :) kunne nesten bare meldt deg opp til eksamen hi hi

    SvarSlett
  2. Gratulerer så kjempemasse!!! Dette kan du ;o)))

    Klemmer fra ida*

    SvarSlett