torsdag 8. oktober 2009

Endelig!!!



Endelig fikk jeg satt meg ned, puhhh (puster ut og trekker pusten dypt) da er jeg klar. Ungene er endelig lagt, og da danser musene på bordet ;) Veldig moro å få til en sånn side som det her. Som Silje poengterte så har jeg et bilde fra da noen av dere var her. Laura, Sara, Silje og Sunna. Jeg lagde mat. Taco, tenkte at det må da Silje like.... hehe. Og til alles store forundring så spiste hun det faktisk..... flaks :P Kvelden var reddet og prikken over i`en var at Dominique løp rundt oss og tok bilder av oss så her er resultatet.. nydelig jenter nydelig

2 kommentarer:

  1. Så morro, og så koselig at du endelig kom deg med her Sunny! Nå ble jeg glad!!! Kjempekoselig at du la ut bilde, og ja, jeg vet jeg er LITT kresen, hehe:)
    Klem fra Silje

    SvarSlett
  2. Heeeeeeeeeii!!!!
    så glad jeg ble for å se deg her Sunny!! har gleda meg til det ;)
    hørtes ut smd ere hadde en hyggelig kveld, morro å se bilder. dæven, Laura har jeg ikke sett på mange år.. men hun har ikke forandret seg heldigvis!!
    ser frem mot flere inlegg! ha en strålende helg og velkommen som Druepike ;)
    klem klem

    SvarSlett