torsdag 1. oktober 2009

Før og etterbilder av tattoveringen min:)

Da var jeg ferdig tattovert, ble litt farger på den tilogmed, selvom jeg ikke hadde planer om det. Er veldig fornøyd med resultatet, ble så mye finere enn jeg hadde trodd! På bildet kan det se ut som om blomsten er blå, men den er lilla altså. Satt i litt over en time, det gjorde vondt, spesielt de første minuttene, etter det gikk det faktisk veldig bra.
Så nå sitter jeg med leggen pakket inn i plast, sånn skal den ha det frem til imorgen tidlig.
Her kommer bilder:

























Tattoveringen før og etter:)
Silje

3 kommentarer:

  1. Ja det må jeg si! Det ble stor forandring, syns tilagmed den ser litt annerledes ut!?
    Veldig bra i alle fall;o)

    Klem fra ida

    SvarSlett
  2. Tattisen ble kjempe fin jo. gratulerer masse jenta :)

    SvarSlett
  3. Ja, jeg er veldig fornøyd med den:) Ble ganske annerledes kan man si. Og jeg som alltid har sagt at jeg ikke vil ha farger i tatoveringen, hehe:)

    SvarSlett