torsdag 1. oktober 2009

Goooood torsdags morgen!!

Idag har jeg FRI, og gjett om det er deilig!!!
Akkurat nå manner jeg meg skikkelig opp, skal til Oslo etterpå, og der skal jeg fikse tattoveringen min. Den har blitt så blass(grå-blå i fargen, den skal egentlig være sort), og så skal jeg legge på litt mere på den, så den blir litt større, og forhåpentligvis litt finere:)
Gruer meg litt nå, for det er ikke til å stikke under en stol at dette ikke akkurat er godt, men egentlig faktisk ganske så vondt!
Ellers så venter jeg også i spenning på at flere av dere jentuttene skal slenge dere med her på bloggen ( ser strengt på Sunny og Sara bl.a.) Vet Sunny har ett bilde fra vi var hos henne 16.september som jeg gjerne ser kommer ut her, eller hva??
Hehe, dagens moralpreken!
Ha en fantastisk torsdags morgen druepiker!
Masse klemmer fra Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar