fredag 16. oktober 2009

Koselig med høst

Hei alle druepiker!!
nå er høsten her for fullt.. kjempe koselig med masse løv og fine farger. regnværsdager og masse vind... åååh så godt som det lukter av løv mmmmm...
i de siste to ukene så har jeg jobbet ganske mye, egentlig ganske deilig, da kan man glede seg til lønning :) så nå har ann kristin kommet på besøk til Sandefjord og da skal vi feire med en oktoberfest på strømstadferga i morgen det kan bli gøy!!!! betalt 350 ; og da kan man spise så mye man vil, koselig det men fikk oxo høre at man kunne drikke så mye man ville, hallooo tappekran med vin og øl eller??? jepp jepp... det kan bli litt av en tur.. kommer garantert sjanglende ut av den båten allerede i strømstad tenker jeg... så har jeg hele turen hjem igjne til å sitte i baren å drikke. og etter klokken 16.00 er det røyking inne på båten, luxus i disse dager ;) så min helg blir nok veldig koselig og innhodlsrik, det håper jeg at deres blir oxo!!!
legger inn et bilde fra Stavernturen forrige søndag!! utrolig koselig sted!!!!!!
god helg alle sammen ;)

1 kommentar:

  1. Morsomt bilde av deg snuppa, du så nesten ut som du var ei lita jente på 10år igjen, hehe..
    Håper dere hadde en fin tur til Strømstad, og fikk utnyttet muligheten for fri bar og restaurant;)
    Silje

    SvarSlett