mandag 2. november 2009

Oppsummering

En liten oppsummering av den siste tiden her fra meg. Forrige uke var hektisk, masse møter, masse jobb,gjensyn med en gammel barndomsvenninne og tur ut til Fjellstrand for å se på Nesodd-revyen. Det hele toppet seg da Elisabeth kom en tur til Nesodden i helgen, og vi var ute og hadde det veldig koselig:) Var heeeelt utslitt på søndagen, og da skulle jeg såklart jobbe.. Lenge siden jeg har vært så fyllesjuk og så sliten på jobb gitt, og jeg håper det blir lenge til jeg opplever det igjen for å si det sånn. Men, som Elisabeth sa i forrige innlegg, vi hadde det både morro, gøy og koselig. Traff endel som Elisabeth har gått på barneskole med på Berger, og som jeg har vanket litt med i ungdomstiden(noen av dem veldig mye, hehe). Idag har jeg slappet mye av, har vært deilig med en fridag, og jeg har også greid å karre meg ut for å besøke Eline og lille Sondre på 2uker:) Kjempe koselig!! Imorgen er det skole og så jobb, så da er det fullt opp igjen. Vi har nå nådd november måned, og jeg føler det går altfor fort til jul... Jeg har IKKE begynt å tenke på julegaver ennå, og jeg vil ikke påstå at jeg kommer til å gjøre det på en stund heller for å være ærlig. Men, en ting har jeg fått med meg, og det er at klementinene er i butikkene, så jeg har fortært endel av dem allerede. <3 klementiner<3
Litt lite meningsfylt innlegg dette, men det er da noen ord;)
Ingen bilder fra helgens begivenheter, da både jeg og Elisabeth glemte det helt ut, siden vi hadde det i overkant gøy, hehe:P
Klemmer fra Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar