lørdag 5. desember 2009

Endelig flytter jeg ;)




Hit flytter jeg lillejulaften.. eller blir vel kanskje romjulen sikkert!!! 1.etasje. med hage faktisk.. og ikke langt fra stranda!! *gledeseg* 3 soverom så da har jeg mer enn god nok plass til å få besøk av dere druepiker envakker dag ;)
kjenner julestria nå, jobb jobb og atter jobb. skal snart på'n igjen min tredje lørdag på rad æsj... oxo er det håndball i dag og som jeg ikke får sett!!!! det er jo en adventskalender i seg selv!!!

God helg alle sammen

klem Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å besøke deg i ditt nye krypinn:)
    Silje

    SvarSlett
  2. jeg gleder meg suuuper masse til å få besøk!!!!! blir en bra shopping tur til Ikea i romjulen ja.. har allerede plukket ut sofa!! eier jo ingenting... men gøy med masse nytt oxo!!!

    SvarSlett