onsdag 9. desember 2009

God morgen alle søte små og store:)

Idag er det 09.desember!!!
Jula nærmer seg med stormskritt, og jeg vil ikke påstå at jeg er klar for den riktig ennå:s
Startet dagen med en telefonsamtale med Elisa-flisa, alltid like koselig:)
Denne uka har jeg ferie, og den går med til alt fra skolearbeid, cafebesøk og slaraffenliv! Det er deilig det skal jeg si dere!! Også lurer jeg litt på hva slags planer folket har for nyttårsaften?? Her hos meg er det blankt foreløpig, så jeg er åpen for forslag. Det var noen korte ord fra meg til dere:) Ha en strålende, vakker desember dag snupper!!

Klem fra Silje


Ps: sjekk ut: http://hannabluebellelisa.blogspot.com/

1 kommentar:

  1. Hej på du og takk for kaffepraten!!! koselig somm alltid det.. ikke like gøy uten kaffe tror jeg ;) planen min er nyttår sammen med cec og en kollega av henne som heter mette. ha en fortsatt strålende ferie uke!! takk for at du promonterer bloggen min :) sweet!! ses på tirsdag

    SvarSlett