fredag 25. desember 2009

Noen som ønsket seg snø til jul??

Da har jeg fortært store mengder julemat, godis,brus og vin... Jeg føler meg ganske stinn, og frisk luft har vært mangelvare de siste dagene... Så derfor tenkte jeg at en liten gåtur i snøværet på vei hjem fra mamma måtte være tingen... Jeg VISSTE at det snødde ute, det så jeg jo, men at det var så store mengder hadde jeg ingen anelse om... Var ute i tre kvarter, og kom hjem, dekket av snø fra topp til tå, kunne like gjerne gått for å være en snømann, men du verden så godt det var med litt frisk luft! Flink som jeg var tok jeg noen bilder av været som jeg vil dele med dere tuppelurene her:






Noen som kan se askebegeret på bordet mitt??? Jeg vet det var der da jeg dro til mamma tidligere ikveld, men det ser ut til å være snødd inne... Bare jeg slipper å snø inne til imorgen tidlig, så er jeg fornøyd... :S




Dere da jenter, har dere hatt en fin julefeiring?? Jeg har slappet av, spist og drukket godt, sett filmer og sovet lenge:) Har ennå noen fridager før hverdagen innhenter meg, og de fridagene skal nytes!! Imorgen skal jeg slenge med Nicole-snuppa vår, det gleder jeg meg til:)
Sender masse juleklemmer til dere alle!!

Silje

1 kommentar:

  1. så koselig gåtur du hadde da ;)
    ja det har kommet utrolig mye snø.. tilog med her.. vi forhørt oss litt, og naboer sa nei, her er det som regel snøfritt i jula.. kommer det snø ligger den kun et par dager så smelter det... men utrolig koselig at det endelig ble en ordentlig hvit jul.. her nede og at snøen ligger en stund!!! må nesten benytte anledningen og komme seg ut å ake litt... i det skjulte he he

    SvarSlett