tirsdag 8. desember 2009

Tidlig en morgen ;)

Hei alle i hopa!!
ja ja.. kanskje ikke sååå tidlig da,klokken er 08.30!!
I dag er jeg så heldig at jeg kan begynne klokken 10 i steden for 9, egentlig burde jeg tenke at jeg får 150 kroner mer om jeg hadde begynt ni, men veldig godt med en litt kortere arbeidsdag oxo, det er jo jul tross alt, man blir litt sliten av kakebaking og pakke pakking og at det er mørkt ute hele tiden!!! gleder meg til sola bestemmer seg for å snu og vi kan glede oss til sommeren igjen!! Nå er jeg så heldig at jeg bor i Sandefjord og ikke i Lillehammer så våren kommer faktisk en måned før her nede, spesielt, men klager absolutt IKKE over det!!!
nå skal jeg fortsette og kose meg med kaffen min ;)
ha en flott Tirsdag alle sammen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar