onsdag 27. januar 2010

Godt nyttår snupper!

Ja, da var vi vel inne i et nytt år. Begynnelsen på dette året for meg har vært veldig hektisk, men også veldig bra:)
Nyttår ble feiret med brask og bram sammen med den gode, gamle Pizzan-gjengen som jeg vanket med da jeg var yngre, det ble en utrolig koselig kveld om jeg så må si det selv:)
Ellers har jeg blitt ferdig med skolen, hadde eksamen fra 18.-20.januar, og den gikk meget bra, det kunne faktisk ikke gått bedre, så jeg er ganske så stolt av megselv! Nå gjenstår det bare å få alle papirer i orden og melde meg opp til fagprøven fort som fy og krysse det som krysses kan og håpe at jeg består den også.
Det er utrolig deilig å være ferdig med skolebiten, denne høsten og vinteren har vært travel, og jeg har flere ganger følt at jeg ikke skulle greie å dra dette i havn, men nå er det over!!
Idag har jeg fri, og det er deilig. Ble vekket av utallige telefoner fra min sjef på Nesoddtunet, som bare lurte på det ene og det andre, så formiddagen har gått med til å prøve å få tak i noen som ikke er tilstede på kontoret... Får prøve igjen om en liten stund...
Ikveld har Ida S. og jeg avtalt å gå oss en lang tur, med påfølgende premiering med vindrikking:) Deilig med lillelørdag jenter!! hehe
Nå har jeg også sendt ut passord og innlogging til de av dere jeg har mail-adressen til, så håper det er noen av dere som har lyst til å skrive noen ord her snart:)
Ha en fantastisk onsdag jenter!
Klemmer fra Silje



Gammelt bilde av Ida og meg som drikker vin:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar