tirsdag 2. februar 2010

Hei hei Jenter ;o)

Ja jeg er jo ikke akkurat skribenten her, men litt får jeg jo lira av meg! Tenkte jeg kunne legge ut den rare, men morsomme musikkvideoen vår her oxo ;o) det er jo ikke Alle som har facebook..
Gleder meg veldig til å se dere 13.feb... Sunniva Linge hjelper meg på vei;o) har jo ikke ei sabla kr verken her eller der* I Owe You SunnY!!

Velvel* Enjoy videoen til de som ikke har sett den;o) Mange klemmer fra Ida Sophie!

Og foresten Maja kommer jo den 16 og skal bli i 2 uker* Da kan jeg godt stille med hus så vi kan møtes;o) i løpet av tiden hun er her!! YyeeeHaaaaaaAA *



1 kommentar:

  1. Så bra at du kan bli med Ida! Gleder meg masse!!! Kanskje vi kan prøve oss på en gåtur en av dagene igjen? Var så koselig sist<3
    Har sagt det før, men gjentar det gjerne, kjempe bra musikk og veldig bra videoer:)

    SvarSlett