fredag 19. mars 2010

En fredagskveld i mars...

Dette har jeg bedrevet tiden med denne kvelden:
*Vasket klær.
*Puttet klær i tørketrommel.
*Tatt klær ut av tørketrommel, lagt det i en haug og håper det bretter segselv...(det er lov å håpe..)
*Lagt oppvaska i såpevann, for andre gang på to dager.. Rart, ingen som har tatt den ennå..
*Logget ut og inn av Facebook minst 10ganger..
*Sett på tv.
*Løst en mengde kabaler og freecell spill på pc'n.
*Skiftet Msn-bilde 2-3ganger.
*Spist 2brødskiver( for de som måtte lure: en med servelat og en med peanøttsmør) og drukket et glass melk.
*Spist både potetgull og smågodt, samt drukker cola.
*Vurdert å sette på en film, men orket ikke reise meg opp av senga nok en gang..
*Skravla og fjasa skit med Elisa-flisa en ti minutters tid.
*Vurdert en tur ut i frisk luft, men takka nei til det og gitt.

Å for en begivenhetsfyllt fredagskveld!!
Neida, kjeder meg nesten ikke ihjel jeg nei...

Håper dere har hatt hakket mer spennende kveld jentutter!

Imorgen er det atter en dag, og den begynner visst tidlig, med jobbing...
Så til dere heldiggriser som har fri i helgen: Nyt den, og kos dere masse masse!! Til de uheldige(?) som skal jobbe i helgen, dette blir penger, dette trenger vi, våren og sommern er her snart:), kos dere på jobb så godt dere bare kan!!


Klemmer fra Kjede-seg-ihjel-Silje!


PS: Som tegn til der på hvor mye jeg ikke har å gjøre ikveld, kan jeg meddele dere om kveldens største hodebry og bekymring, nemlig:at det snart må bli på tide at Donald og Dolly (ender som kommer utenfor jobben hver vår), dukker opp snart... Derav bildet, av Donald, Dolly fant jeg ikke noe bilde av, desverre... hehe...

1 kommentar:

  1. Hehehe,, ja noen dager blir litt sånn som dette her og oxo enda døvere om det er dagen der på;o)) Men men vi fikk oss jo en kjempe koselig avslutning på søndagskvelden da Snuppelupp!!
    Det var veldiig huggelig,, mer av det slage... spiller ingen rolle hvor usjarmerende en pub er bare man har Godt selskap!!!!

    idapia

    SvarSlett