søndag 22. november 2009

En hektisk start på lørdagen, med en koselig slutt:)

Nå ser jeg at det er lenge siden det er skrevet noe her, så jeg forsøker å skrive noen linjer, og legger ut noen bilder fra lørdagen. Den startet kl.11 på Steinerskolen, med åpningen av årets julemarked. To stolte storesøstre så på at minstebror med klasse åpnet julemarkedet med teater/akrobatikk. De var superflinke, hadde bare hatt en uke å øve det hele inn. Her er noen bilder fra det:



I 15tiden tuslet jeg hjem, helt utmattet!! Det var så mange mennesker på julemarkedet, ble helt ør av å være der.. Fikk kjøpt et par julegaver, men til slutt ble det til at jeg ble bare gående der i svima...
Utpå kvelden tok jeg rødvinen under armen og tuslet ned til Ida S. Vi ble sittende å skravle en god stund, og ettersom vininntaket ble større, så fant vi ut at vi skulle ta noen bilder, til ære for dere blandt annet, hehe.. Her er et lite utdrag av kveldens/nattens photoshoot med mitt mobilkamera:




Har dere gjort noe morsomt/koseig i helgen da snupper??

Klem fra Silje<3

2 kommentarer:

  1. ser ut som du har hatt en fantastisk helg her Silje!!! morro å se bilder!!! kanskje vi skal begynne med videosnutter oxo det hadde vært noe det!!!

    SvarSlett