søndag 13. september 2009



Hei alle druepiker :)
nå kan man ikke lenger tviholde på sommeren.. det regner og blåser og jeg har høstet inn tomater og physalis!! men i dag er det strålende sol og blå himmel, men det blåser så det knaker i hustaket.. ja ja litt koselig egentlig også :) nå er regntøyet bestilt, noe jeg kanskje burde gjort i sommer faktisk.. fy som det regnet da. men nå er jeg beredt, snart får jeg regnbukse og regnjakke ipå postordre fra Sportmann, så nå kan det komme så mye uvær og regnskurer som det er mulig æ glæd mæ :) idag går søndagsturen til Tønsberg, det blir sikkert koselig, utrolig fin by! kanskje har dem softis... for det kan man nemlig spise om høsten også!!! :)
håper alle får en god søndag.

1 kommentar:

  1. glemte å skrive at det er Elisabeth som har skrevet dette ;) ja jeg er vimsete av natur!!

    SvarSlett