onsdag 9. september 2009

Hei alle snupper *

Ja nå kom jaggu jeg meg inn her oxo;o) ikke alltid så lett for oss hvor data - inteligensen ikke akkurat sprudler ...
Ja, høsten er i sving, men i dag er jo dagen heelt fantastisk og det deilige med høsten er jo at vi kan få sånne overaskende varme soldager;o) Ikke for å skryte ( ehh ) ja jeg har badet i dag 9.sept!
Er blitt en del av trenings turen min, spurte jo Silje om hun kunne bli med, men stakkar hun måtte sitte i møte ;o( neste gang min Venn*

Håper vi ses på lørdag ! Da skal druepikene kose seg veit jeg !!

Ida

3 kommentarer:

  1. Hurraa! velkommen Idag!! :)
    ja høsten er kjempeflott den, iallefall når bladene begynner å få farge, da er det nydelig. dessuten litt kos når det pøsregner og blåser og man kan sitte innei varmen og se ut!! så du har badet i dag ja, hvordan var det?? hadde tenkt til det sjæl, men vært så slapp idag :( har hørt det er 16-17 grader ennå i vannet!!
    kose dere på flasken på lørdag, jeg hadde etnkt å komme pga jeg skulle møte Lene og sønnen. men hun måtte jobbe :(
    klempådeg

    SvarSlett
  2. Jo vannet var bra det* svømte en god tur så det er ingen fare å prøve seg uti ;o) Men du kan jo komme fordet* selv om Lene skal jobbe,, eller!?

    SvarSlett
  3. Enig med Ida, du kan jo komme fordet!
    Du vet, vi klarer deg en kveld i ny og ne:P hehe!! Tenk så mye morro, også kan du og Ida øve på å gå alene selv igjen.. hehe..

    SvarSlett