lørdag 10. oktober 2009

Helgefri:)

Det er så ufattelig deilig å ha en hel helg fri! Det kjipe er at jeg er blakk, som bare det, så det blir lite action.. Mandag er det lønning, men det hjelper ikke meg akkurat nå. Så her sitter jeg da, en lørdags ettermiddag, foran pc'n, med X-factor reprisen på tv'n og slækkern helt. De siste dagene har gått med til jobb og skole, litt fagforeningsarbeid og møter, ellers lite nytt. Kjenner høsten er her, og jeg er slapp og trøtt, rettere sagt, trøttere enn trøttest for tiden. Planen for idag er å prøve å få gått meg en liten tur, sola skinner jo, så det er jo egentlig ikke noen vits i å sitte her inne å sture. Blakk eller ei, frisk luft bør man ha hver dag for det. Kanskje jeg skal bruke den siste 50-lappen på å spille lotto ikveld? Spiller man ikke, så kan man jo heller ikke vinne, og det er jo fint å ha ett mål ved gåturen og.
Var en liten tur utafor her isted, og da så jeg at rosene i bedet utenfor vinduet mitt fremdeles var i live, så jeg klippet av noen få, og satte dem i en liten vase her inne på bordet mitt. Utrolig hvor mye hygge litt blomster kan gi:)












Ha en strålende oktoberhelg snupper!
Klem fra Silje

1 kommentar:

  1. næææh så koselig innlegg!!!
    kjempe søte blomster, ja det gjør seg med litt pønt på bordet!!
    har oxo tippet lotto.. tvi tvi for oss da.. måtte en gå av med potten hi hi
    klem

    SvarSlett