mandag 19. oktober 2009

Mandagsmorgen...

Ja, da var en ny uke igang. Idag har jeg fri, imorgen er det skole igjen, onsdag og torsdag er det konferanse på Sørmarka med Fagforbundet, og helgen skal tilbringes på Bergertoppen med jobbing. Men jeg aaaaaer ikke hva jeg skal bruke denne grå mandagen på! Skulle egentlig til en venninne å spise lunsj, men de hadde blitt syke, så jeg holder meg unna. Og dermed så står dagen helt blank og ubrukt... Hmm, en ting jeg kan gjøre er å ta en liten tur til byen og kjøpe en liten gave til lille Sondre som kom til verden idag tidlig. Eline og Terje ble endelig foreldre til en liten-stor gutt.. Men, så er det jo litt tiltak å komme seg ut av døra, når det er såå deilig å ligge rett ut, drikke kaffe og slumre foran skjermen.. Som dere sikkert skjønner, litt lat, og en smule vinglesilje iag ja.
Hva skal dere finne på idag? og noen som har litt motivasjon til overs som de har lyst til å donere bort til meg??
Gjesp fra Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar